jag ville ha kille men nu vet jag inte.

Som ni har läst tidigare så fick vi dissen. Jag blir si himla irriterad. Först så snackar ni (killar) så himla mycket om att det ska bli så kul att ses och bla bla bla. Men sen när det väl kommer till kritan så hoppar ni av. Vad fan är problemet. Sluta snacka. Jag vill bara ringa och skälla ut dig. Men det tänker jag inte göra, jag vill höra av mig men samtidigt så ska jag inte det. Jag trodde att jag var intresserad (en annan nu) men tydligen så var jag intresserad av idén av att tycka om någon. Får så som du verkar nu så va den känslan helt onödig. I morgon ska jag och frugan gå på bio. Ska bli fett nice.
Om detta inte hade hänt, hade vi varit gladare idag. Jag kunde pluggat mer och pruttfia kunde sökt jobb och skola. Men nej ni förstör. Oj vilken dålig stämning det blev men i bland behövs det. Även om ni (killarna som det gäller) skulle läsa det här tror jag ändå inte att ni skulle fatta.

Hej då för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0