Sjuka + fest!

Nu har vi inskjuknat i vinters svåra sjukdom, förkyldning, ont i halsen och lite feber på det. Jag har typ även fått rygg skott o den andra skruttan har jätte ont i nacken, synden straffar sig själv?
Idag är det iaf nyår och då ska det festas. Kvällen börjar med en liten smaskig middag hos mig, övergår till en ordentlig fylla som förhoppningsvis leder till en utgång. Kan bli nice!
Skruttan kommer ha fullt upp ikväll, förra helgen fick hon 2 telefon nr till en sådär snygg kille o en kille som är typ den fulaste vi någonsin sett, man han va tydligen bra på att HÅNGLA så va gör man inte. Annars är han jätte äcklig, han blev kär redan efter en dans men vågar absolut inte prata med henne, sen står han bara i ett hörn o kollar o ler ett jätte äckligt leende. Så himla festligt.
Den fula killen ska till samma ställe som oss och den andra vet vi icke. Igår när vi va på en utflykt så träffade vi även en annan kille som skruttan porrdanase med lite förra helgen, o igår blev hon super sugen. Hoppas han är ute.
Ikväll ska skruttan köra på en snygg gala klänning från MQ - 700 kr
Jag själv får se vad jag hittar, har mer satsat på lösnaglar, löshår, färgade ögonbryn, lösögonfransar och lite silikoninlägg på det. Varför vara äkta när man kan ha ett massa lösgrejer?!
Uppdatering av bloggens design kommer även ske i början av 2009 så håll ögonen öppna.

Gott nytt år

Discodans.

Min kompanjon gick ut lite dag med, men för min del blev det en lugn kväll. Det känns som att jag har blivit överkörd av en bil. Har så otroligt ont i min kropp. Undrar om jag har discodansat för mycket eller om jag bara börjar bli för gammal. (19år) haha. Men det va fett kul igår. Herrbert var på topp och det var även vi. Vi top på honom plus att vi fick ÖGONKONTAKT! Vi blev som små barn på julafton. Men det va kul, många kort blev det också. Kommer han ihåg oss? Kanske kankse inte...

Full för 3:dje dagen

Nu sitter jag hätr, utan min kompanjon. Har precis kommit hem från en liten afterwork med bowling, alkohol o en blodig biff. Ju mer jag tänker på igår, ju mer vattnas läpparna!
Jag vill komma på en inriktning till bloggen, typ om det ska vara äventyrsblogg, sexblogg, dagligblogg, modeblogg osv. Helst av allt vill jag bara skriva allt vi gör o allt vi säger när vi träffar nya människor.

Helkväll!

Sjukt rolig kväll, eftersom vi springer land o rike runt har vi sett Herrbert Munkhammar, ha! Susi har fått 5 napp varav 2 ledde till telenr så nu driver vi med dem killarna.
Fullt ös medvetslös
GODNATT

Välkommen till vår nya blogg!

Välkomna till vår nya blogg. Här kommer vi att skriva om allt mellan himmel och jord. Vi kommer även att ta med det pinsama och det som man inte pratar om!

Vi lever ingen låtsasvärld
Vi leverar som om det genererade mera deg i våran portmonä
Vi måste andas ut
Har sprungit landet runt, andfådd på dansgolv men vi lovar vi hade kul
Det kommer mera för att vi lever fredag hela månan, hela månan
Inget undantag på vårat schema lovar
Vi menar att det du får med den är det du såg
Se det stora i det lilla lite som en kemisk drog
Full på öl, full på vin, full på sprit, full i fan
Beter oss som pacifistiska hulliganer
Har man kul gör man ofta sig skyldig till nåt
Man borde börja med att bygga ett skjul men man bygger ett slott
Tagen på bar gärning du står och famlar med ditt legg
Och du har fyra val stanna stanna eller lägg lägg benen på ryggen!


Det här är vi!

RSS 2.0