Nedräkningen kan börja!

Ho Ho i stugan!
Nu kan jag säga att min vän har flyttat ungefär 50 mil ifrån mig, känns lite lungt men hon har radan hittat en sexbutik "in i grottan" så jag behöver nog inte oroa mig i onödan! Hon får det bra, men nedräkningen för min del har börjat för hon kommer hem redan nästa helg! Yes Yes och helgen efter det ska jag åka till henne så det ska bli kul.
Sen ska har jga ju börjat räkna ner till kommande dejt, vinkväll, sexkväll vad man nu ska kalla det för , men det kommer säkert bli fett med nice!

Over ´n out!

Kommentarer
Postat av: hej här kommer segertåget!!

De låter ju trevligt de där ;)

Då kommer ni ju ses nästan varje helg ändå :)

2009-01-15 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0