lugna kväll

Nu är middagen över så jag är mätt och lycklig! Det va himla gott, bjöds på både varm och efterrätt.
Fick även sms av mitt ragg o han ville komma hit nästa lördag, vi har aldrig setts förr utan har börjat prata med varandra på internet. Men gud jag blev nervös när han frågade så undra hur nervös jag kommer vara när han ringer på !?
Uch men det lär gå över om vi går loss på en vinflaska, undra hur det kommer gå. Han har sagt att han är klumpig, känns ju tryggt liksom....NOT haha.
Undra om det blir jätte stel för att han är blyg eller om det går jätte bra. Han kommer vad som än händer att sova här eftersom han bor i en annan stad. Tänk om det blir så stelt så jag får bädda på soffan! Men nåt får man väl hoppas på att man får...kankse kommer smaskiga detaljer på söndagen!


Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Jag håller med om att bild nummer 2 är sexigast ;)

2009-01-10 @ 01:31:21
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0